Volg La Féline op Facebook!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe creaties en acties! 

dinsdag 17 januari 2012

opaalketting met zilverdraad

Ziehier mijn eerste 'experiment' met wirewrapping! Dit is een ketting en bijpassende oorbellen, gemaakt met opaalkralen en zilverdraad. Mijn arme cameraatje had heel veel moeite om de opaal goed te fotograferen, maar ik heb er uiteindelijk toch een paar fatsoenlijke foto's uit gekregen :-) De daadwerkelijke kleur van de kralen komt wel het beste uit op de eerste twee foto's.







4 opmerkingen:

  1. goed gelukt dat wirewrappen ... heb je daar dat ding voor gebruikt dat ik je ooit gegeven heb of heb je het gewoon met de vrije hand gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, deze heb ik gewoon met de tang gedaan, de kraal zat een beetje in de weg om die mal te gebruiken. Ben wel bezig aan eentje met uw mal, is toch een ferm handig ding :D

      Verwijderen
    2. wow zeg dat ziet er schoon uit!!

      Verwijderen
    3. Merci Lizzy! Ben wel content met het resultaat :-)

      Verwijderen