Volg La Féline op Facebook!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe creaties en acties! 

woensdag 7 december 2011

Versierd doosje: bloemenmotief

Met wat speciale lijm, een penseel en vernis maak ik van een kaal doosje en een servet:


...een mooi versierd doosje. Dit is echt een hele toffe manier om mooie servetten te 'vereeuwigen'. Vaak vind ik het zo'n zonde om mooie papieren servetten te gebruiken, nu bewaar ik gewoon de laatste uit het pak en maak er een doosje van :-)


4 opmerkingen:

  1. heel knap, leuk om dingen in te verpakken! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt! Ik gebruik ze inderdaad regelmatig om juweeltjes cadeau te geven, da's eigenlijk 2 cadeautjes in 1 dan he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi!!! Welke lijm gebruik je er dan voor? En gaat het servetje niet stuk als je er per ongeluk ergens tegen stoot of wordt dat 'hard' door de lijm?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thanks :-) Ik gebruik Paperpatch lijm daarvoor. Je moet redelijk voorzichtig zijn dat de servet niet scheurt tijdens het plakken, maar eens dat droog is, krijg je het er niet meer vanaf :-)Die lijm is tegelijk ook een soort vernis, echt superspul!

    BeantwoordenVerwijderen