Volg La Féline op Facebook!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe creaties en acties! 

zondag 8 januari 2012

logo

Een vriendin van me had gevraagd of ik een logo wilde ontwerpen voor hun nieuwe bedrijfje. Dit ligt een beetje buiten mijn gewoonlijke bezigheden, maar ik ben toch stiekem best wel trots op het eindresultaat, dus ik dacht het toch even met de wereld te delen :-) De bovenste is mijn initieel design met de hand getekend, onderaan het uiteindelijke logo in vectors (gemaakt in Photoshop).


6 opmerkingen:

  1. Héél mooi! Ik moet zeggen dat ik het 1ste mooier vind. Zeker met de vlammetjes onderaan en de cirkel die het 'af' maakt.

    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks! Ik vond persoonlijk het origineel design ook leuker, maar ideeën verschillen voor iedereen he. En het was in opdracht, dus dan maak ik ook liever wat ze zelf graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de zwarte versie inderdaad ook mooier!
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg overal complimenten over ons mooi logo. Vandaag nog zei een collega dat ze het supermooi vond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg overal complimenten over ons mooi logo. Vandaag nog zei een collega dat ze het supermooi vond :)

    BeantwoordenVerwijderen