Volg La Féline op Facebook!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe creaties en acties! 

vrijdag 1 juni 2012

Mijn pakje van CreaThea is er!

Yes, vandaag zat mijn give-awaywinst in de bus! Het ziet er allemaal nog mooier uit in het echt, en zo leuk ingepakt (had ik al gezegd dat ik gek ben van uiltjes?) Het zakdoekenhoesje is meteen in gebruik genomen dankzij mijn overactieve neus en krijgt een permanent plaatsje in mijn handtas ;-) Bij deze, superbedankt CreaThea!!!




3 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat het allemaal goed is overgekomen en dat jij er ook blij mee bent.
    Heel veel plezier ermee!

    Ik vroeg mij af waar jij momenteel mee bezig bent?

    Lieve groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben voor het moment vooral bezig met juweeltjes in elkaar steken. Ik heb er een hele hoop af, moet alleen nog zien er mooie foto's van te trekken, camera werkt een beetje tegen bij niet-zonnig weer :-/

      Verwijderen
  2. Amai, zo schoon! Je hebt er een volger bij!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen